Nurmon Jymyn 1 Kurikassa.

3.2.2007

Seuraava SM-turnaus pelattiin Kurikassa su 21.1.
Hyvillä mielin menimme pelaamaan. Ekassa pelissä saimme vastaan Kerimäen Lentopallon, voittohan pelistä tuli mutta ei mitenkään hyvällä mielin peliä lopetettu, taas takeruttiin sormilyöntiin......
Oriveden tytöille hävisimme seuraavassa pelissä 2-0. Oriveden tytöt ovat todella hyvin liikkuva ja meteliä pitävä joukkue.
Tällä hetkellä myös lohkomme johdossa.
Kolmas peli oli Kurikan Ryhtiä vastaan, ja tässä pelissä pyrimme lepuuttamaan avainpelaajia.Pelin voitimme 2-0, mutta annoimme Kurikan tehdä ehkä liikaa pisteitä erissä.
Neljäs peli Raision Loimua vastaan ja jälleen tuli takkua sormilyönneistä.Pelin hävisimme 2-0.
Lohkon kolmanneksi saavat tytöt kyllä pelata todella hyvin sillä taistelu tulee olemaan aika tiukka!!
Joensuulla on vielä 8 peliä pelaamatta, meillä 5 ja Raisio pelaa kaikki pelinsä Orivedellä. Jännä on!!