Ketut saapuvat nurmolaisten metsästettäviksi

26.10.2008

Euroopan ykkösbiitsari Arturs Kiselevs. Kuva: Napa

Nurmon Jymy palaa vieraspelikiertueensa jälkeen kotisaliin lauantaina 15.11 jonne jymyläisryhmä saa vastaansa kahden vuoden takaisen suomenmestarin Napapiirin Palloketut.

Nurmon Jymy palaa vieraspelikiertueensa jälkeen kotisaliin lauantaina 15.11 jonne jymyläisryhmä saa vastaansa kahden vuoden takaisen suomenmestarin Napapiirin Palloketut (fuusioseura Santasport). Mestaruus tuli tuolloin yhdessä Perungan Poikien kanssa nimellä Rovaniemen Santasport.

Nykyisestä ketturyhmästä löydät useita mielenkiintoisia pelaajapersoonia. Nuori ulkomaalaisvahvistus Arturs Kiselevs on yksi kotimaansa lahjakkaimmista lentopalloilijoista ja on tällä hetkellä Euroopan beach-volleyn rankingissa ykkösenä ikäluokassaan. Viime kauden hän pelasi Latvian pääsarjan mammuttiseura SK Rigan riveissä. Passari Toni Mäkitupa on vuoden 2005 Suomen Cupin voittaja sekä SM-liigan runkosarjan voittaja.

Nykyisin valmentajana toimivat Olli Kuoksa on entinen huippupelaaja. Saavutuksena on lukuiset SM-mitalit sekä Euroopan Cupin ottelut italialaisia miljoonaseuroja vastaan. Huomioida kannattaa myös yksi viime kauden 1-sarjan parhaimmista tulokkaista Joonas Ylitalo.

Jymy kohtaa kettujoukon poikkeuksellisesti Kauhavan Koulukeskuksessa. Paikan päälle kannattaa lähteä sillä luvassa on ennennäkemätön kettujen metsästys!