Kaikki kannustamaan miehet voittoon!

13.11.2008

Nyt tarvitaan kannustusta!
Kaikki paikalle näkemään huippuottelu!

Miesten huippujännittävä 1-sarja jatkuu kotiottelulla Kauhavan Koulukeskuksessa. Miehet tarvitsevat nyt jymyläisten ääntä!

Lentopallon 1-sarja on alkanut Nurmon Jymyltä hyvin kun takana on kuudesta ottelusta neljä voittoa. Tällä hetkellä sarjasijoitus on neljästila. Tulevissa kotiotteluissa miehet tarvitsevat nurmolaisen yleisön tuen taakseen.

Tärkeät ottelut

Nurmolaisilla on edessään äärimmäisen tärkeät ottelut kotonaan kun sarjakakkonen Napapiirin Palloketut saapuu vieraaksi lauantaina ja Kokkolan Tiikerit seuraavan viikon lauantaina.

- Mikäli halutaan kärkisijoilla pysyä olisi hyvä ottaa voitot kärkijoukkueista. Napalla hyvä alkukausi menossa joten kova ottelu tiedossa, Jukka Kangas selvittää.

Napa on pelannut vahvan alkukauden ykkösessä ja majailee toisena sarjataulukossa. Kettujen tärkeimmät pelaajat ovat latvialaistaituri Arturs Kiselevs sekä passari Toni Mäkitupa.

Kättä yhteen katsomossa!

Alkukaudesta ei vielä nurmolaisyleisö ole innostunut kannustamaan kovinkaan äänekkäästi. Tulevissa otteluissa kuitenkin on enemmän sääntö kuin poikkeus kannustaa omia voittoon.

- Yleisöön ääntä vaan mukaan. Vaasassa oli jo tosi hyvä kannustus omilta junioreilta jotka olivat saapuneet paikalle. Tätä lisää, heittää kapteeni Timo Alanen.

Seuraavaan kotiotteluun siis kaikki mukaan! Juniorit kaikki rummut, soittimet ja kaikki mitkä ääntä pitää vaan salille ja kättä yhteen rohkeasti! Nyt näytetään kuinka jymyläiset pitävät tunnelmaa yllä ja kannustavat omiaan!