Kaikkien aikojen lentiskevät starttaa kotisalissa!

1.1.2009

Sunnuntaina 18.1 starttaa kaikkien aikojen lentiskevät!
Nyt jos koskaan tarvitaan yleisöä tueksi!

Miehet aloittavat loppukauden huippupelinsä kotonaan, kun vastustajaksi saapuu sarjan kärkikamppailuun Tornion Lentis. Nyt jos koskaan tarvitaan yleisöä!

Miesten 1-sarjakausi on kääntynyt loppupuolelleen, ja edessä on vain hermoja raastavia otteluita. Taistelua viimeiseen palloon asti. Kuka kestää parhaiten paineet, ja ottaa otteluvoitot on loppukaudella jatkopeleissä taistelemassa paikasta auringossa eli liigakarsinnoissa!

Nurmo - Tornio heti huippukamppailussa

Nurmon kohtaaminen Tornion kanssa on heti 1-sarjakierroksen seuratuin kamppailu. Sarjataulukossa Jymy on neljäpistettä edellä Torniota, joka tähtää vahvasti jatkopeleihin kuten Nurmo. Tornion unelmat kokevat kuitenkin todella kovan takaiskun mikäli tappio koittaa Nurmossa. Nouseminen neljän joukkoon vaatisi jo todella ristiin meneviä otteluita.

Tällä hetkellä jatkopaikasta taistelevat Vaasan Kiisto, Oulun Etta, Nurmon Jymy, Napapiirin Palloketut sekä Tornion Lentis. Jymy kohtaa kaikki loppukaudella kotonaan paitsi Napan.

Nurmolaisilla on menossa seitsemän ottelun voittoputki, joka on historiallista nurmolaisessa lentopalloilussa. Torniolla on taas viiden ottelun voittoputki, joten joukkueet ovat kunnossa.

Nurmolaisten on saatava kuriin etenkin torniolaisten tähdet Pasi Leikkainen sekä Tomi Juotasniemi. He ovat molemmat pelanneet urallaan liigassa menestyksellisesti. Leikkainen oli SM-liigan parhaimpia liberoita, ja ottikin urallaan SM-kultaa, SM-hopeaa, SM-pronssia sekä eteni Euroopan Cupissa puolivälieriin. Matkalla kaatui uskomattomasti italialainen tähtisikermä Lube Macerata.

Kaikki katsomaan junioreita myöten!

Nyt on tärkeää että kaikki tulevat katsomaan kamppailua kuten myös tulevia kamppailuja. Junioreita ei ole näkynyt paljoakaan hallilla, joten vanhemmat tuokaa heidät peliin ainaisten tietokoneiden keskeltä! Salilla saa enemmän kokemuksia kuin tietokonepelien ympyröissä.

Rumpuja toivotaan jälleen saliin kaikilta joilta sellaiset löytyy. Myös muut soittimet ovat tervetulleita, kuten myös yleisön äänekäs kannustaminen!

Nurmon Jymy vs. Tornion Lentis sunnuntaina 18. tammikuuta klo. 18.00 liikuntahallilla. Liput vain 5€/3€/Alle 16.v ilmaiseksi kuten myös kaikki seuran juniorit!