Pudotuspelipaikka ratkeaa kotona! Kaatuuko Etta ja HU-Kalajoki

9.2.2009

Käykö Pykärin käsi kovempaa kuin mj-mies Teppo Heikkilän?!
Fakta; Teppo Heikkilä
Lauantaina 14.2 klo. 16.00 liikuntahallille!
Ykkössarjaa Kurikassa su 15.2 klo. 17.00.

Kotijoukkue Nurmo haastaa ykkössarjan tähtisikermä joukkue Oulun Ettan liikuntahallilla la 14.2 klo. 16.00 sekä HU-Kalajoen sunnuntaina. Pysähtyykö Ettan Teppo Heikkilä ja muut?! Nyt ratkaistaan onko Jymy pudotuspeleissä!

Nurmon Jymyn miehet saavat todellisen tähtisikermän kotiluolansa lauantaina 14.2 kun Oulun Etta saapuu. Seura on pelannut SM-liigassa kaudet 2000-06 ja tarkoitus on nousta liigakentillle ensi kaudella. Tavoitetta johtaa 34-ottelun maajoukkuemies Teppo Heikkilä.

Ratkaiseva ottelu

Jymy tarvitsee voittoa ettalaisista että mahdollisuudet ovat neljän joukkoon ja pudotuspeleihin. Siihen tarvitaan kannustusta koko jymyläisperheeltä!

Oulun Etta on kerännyt tällä kaudelle järisyttävän kovan tähtisikermän. Suomenmestari vuodelta 2006 Juha Aho on sarjan ylivoimaisesti paras keskitorjuja ja liigakentilläkin parhaimmistoa. Yleispelaaja Jukka Mäkihannu on Suomen Cupin voittaja yhdessä Juha Keihäskosken kanssa, kun taas hakkuri Miika Tossavainen kokenut liigajyrä.

Etta jyräsi Suomen Cupissa liigajoukkueita

Oululaisten vahvasta ryhmästä on todisteita myös faktapohjalla. Suomen Cupissa kaatui SM-liigan mitalisuosikki Joensuun Riento sekä Keski-Savon Pateri. Lisäksi viime kaudet suomalaisia kenttiä hallinnut Rovaniemen Santasport oli vaikeuksissa puolivälierissä oululaisten kanssa.

Ettan pelaajilta löytyy yhdessä liigakokemusta yli 500 ottelua! Pysähtyykö oululaisten supermiehet jymyläisten kotiluolassa. Kannustusta tarvitaan kauden runkosarjan viimeisen kotiviikonloppuun!

Nurmon Jymy - Oulun Etta sunnuntaina 14.2 klo. 16.00

Runkosarjan päätöskamppailu Kurikassa!

Heti lauantaisen ottelun jälkeen Jymy pelaa seuraavan kotiottelunsa kotona, mutta tällä kertaa Kurikassa. Pelipaikkana toimii Kurikan Monitoimikeskus eli tutummin Monnari.

Jymyläisten riveistä löytyy useita entisiä Kurikan Ryhdin pelaajia. Tuomas Ruuska sekä Tuomas Ylevä ovat pelanneet junioreissa kurikkalaisseurassa, kun taas Pasi-Pekka Huhtanen sekä Risto Hoiska aikuissarjoissa.

Jymy kohtaa kauden viimeisessä runkosarjaottelussa Hu-Kalajoen klo. 17.00. Tuolloin ratkeaa viimeistään onko Jymy jatkopeleissä vai päättyykö kausi.

Oheisesta linkistä hakemaan lentisfiilistä viikonlopun peleihin! http://www.youtube.com/watch?v=g-wQr-48jQQ