E-tytöillä Powerissa arvovaltaista seuraa

14.6.2009

Wei ja flikat

Jymyn E-tytöt vm.-99 saivat arvovaltaista seuraa, kun kansainvälisen lentopalloliiton puheenjohtaja kiinalainen Wei Jizhong tuli kuvaan tyttöjen kanssa.

Nurmon Jymyn -99-tytöt osallistuivat tämän vuoden Power Cupiin kolmella joukkueella. Tertut iskivät 40 joukkueen kilpasarjassa sijalle 6, 81 joukkueen pelisarjassa Mirkut saavuttivat sijan 6 sekä Pirkot sijan 21.

Hyisestä kelistä huolimatta Poweri saatiin ongelmitta päätökseen ja muistojen arkkuun saatiin jälleen hienoja hetkiä. Yksi mieleenpainuvimmasta tapahtumasta lienee kiinalaisen Wei Jizhongin vierailu Poweriin. Kisahallin uumenissa kyseiseen herraan törmäsi Mirkkujen joukkueemme ja tämä arvokas herrasmies suostui kohteliaasti yhteispotrettiin.

Jymyn E-tytöt -99 toivottelee leppoista kesää seurakamuille ja kaikille muille palloilukavereille ympäri suomenmaan.