Jymy jälleen huimassa iskussa Sunny Power Cupissa

8.6.2009

Kuvassa vieraiden lisäksi Ville, Heikki ja Teemu.
Jymyn B2-poijilla oli kunnia saada arvovaltainen yleisö seuraamaan tasaväkistä taistelua Virtain Veikkoja vastaan. Ottelun jälkeen vieraiden jo mentyä valmentajat Juhani Viita ja Ari Perämäki kättelivät toisensa kahteen kertaan juhlistaakseen harvinaista tapahtumaa. Kuvassa vieraiden lisäksi Ville, Heikki ja Teemu.

Nurmon Jymy oli ykkönen mitalisijoitusten suhteen viime sunnuntaina Oulussa päättyneessä Sunny Power Cupissa. Tuliaisina oli peräti kuusi mitalisijaa, joista B-tytöt ylsivät kultamitaliin supersarjassa.

Jymyläisten parhaat sijoitukset:

F-tytöt: 2.  NJ 2
E-tytöt: 2.  NJ 1
D-tytöt: 3.  NJ 1
D-pojat: 2.  NJ 1
B-tytöt: 2.  NJ
B-tytöt SS: 1. NJ

Kaikkien sarjojen tulokset löydät http://lentopalloliitto-fi.directo.fi/powercup/pelaaminen/otteluohjelmat_ja_tulospalvelu/loppujarjestykset/