Kuutoset on uusi lentopallon lippulaiva

4.6.2009

Ensi kaudella Kuutoset tavoittelee ykkössarjan kärkitiloja.

Kuutoset Volley lähtee ensi kaudella pelaamaan Nurmon Jymyn paikalle 1-sarjassa. Fuusioseurassa ovat mukana Jymyn lisäksi Sele, Wisa ja Junkkarit. Mukaan on tulossa maajoukkuetason vahvistus Maailman huipulta!

Nurmon Jymyn tilalle ensi kaudella siis pelaa Kuutoset Volley niminen seura. Lisäksi kakkossarjassa tulee pelaamaan Kuutosten farmijoukkue Seinäjoki Lentiksen viime kauden paikalla.

Kuutoset Volleyn fuusioseurassa ovat mukana Nurmon Jymyn lisäksi Seinäjoki Lentis, Kauhavan Wisa, sekä Ylihärmän Junkkarit. Mukaan Kuutosiin on tulossa maailmanluokan vahvistus suoraan miesten maajoukkueesta. Joillakin sivustoilla hänestä jo kerrotaan, mutta vielä ei ole mustaa valkoisella.

Tervetuloa ensi kaudella kannustamaan entistä kilpailukykyisempää Etelä-Pohjanmaan lentopallon lippulaivaa!

Seuran nettisivut - http://kuutoset.sporttisaitti.com