Kuutoset kutsuu juniorit Cupin huippumatsiin - Liigajoukkue Pohjanmaalle yli 20v tauon jälkeen

11.9.2009

Liigajoukkue saapuu Etelä-Pohjanmaalle yli 15-vuoden tauon jälkeen!
Adje Agnithey, ulottuvuus yli 370cm!

Kuutoset Volley kutsuu Jymyn juniorit seuraamaan Suomen Cupin huippuottelua su 20.2 klo. 16.00 Nurmohallille. Vastaan asettuu liigajoukkue Isku-Veikot! Ilmainen sisäänpääsy edellyttää seurakorttia.

Lentopallon SM-liigajoukkue saapuu Nurmo-Seinäjoki-akselille  yli 20-vuoden tauon jälkeen, kun Kuutoset Volley haastaa Valkeakosken Isku-Veikot Suomen Cupin kamppailussa Nurmohallissa su 20.2 klo. 16.00.

Tule seuraamaan, kuinka palloa takovat Isku-Veikkojen puolella yli 370cm ulottuvuuden omaava togolaishakkuri Adjete Agnithey, Venäjällä ja Saksassa ammattilaisena pelannut Matti Ollikainen, sekä Pohjanmaan oma liigatähti Jukka Meskanen. Passit tarjoilee serbialainen Juraj Tomasik.

Kuutosten sivuilta voi ostaa myös kausikortteja nyt tarjoushintaan vain 40€. Kortti oikeuttaa sisäänpääsyyn kaikkiin ykkös- ja kakkossarjan kotiotteluihin sekä Kuutostn Suomen Cupin peleihin.

Miesten liigajoukkue Etelä-Pohjanmaalle yli 20-vuoden tauon jälkeen!

Kuutoset vs. Isku-Veikot

su 20.9 klo. 16.00