Baltic-turnauksessa Jymyn B1-tytöt paras seurajoukkue sarjassaan

5.1.2010

B-tytöt 1 hoiti hommat taas kerran upeasti. Hieman vajavaisenakin (Salo-Tuiskun Emmi oli Lapin reissulla) tytöt saavuttivat hopeaa kärsittyään finaalissa niukan tappion Etelän aluejoukkueelle.

Uusi keskari, Annu Mäkelä, sai hyvän tulikasteen joukkueessamme. Ja hyvin tuo kaste menikin.   Ennakkoluulottomasti pelannut Annu hoiti tonttinsa mallikkaasti. Ei voi kun onnitella ryhmää saavutuksestaan. Tästä on hyvä jatkaa kohti SM-sarjaa. Tervetuloa katsomaan ja kannustamaan joukkuetta 23.1. Liikkarille, sillä silloin se sitten alkaa!

Kiitos Balticin järjestäjille hienosta turnauksesta, mutta silti . . .

ehkä pitäisi miettiä uudelleen tuo aluejoukkueiden osallistumista ko. turnaukseen. Etelän seurajoukkueita ei paikalla näkynyt, sillä parhaat olivat tietenkin pelaamassa aluejoukkueiden väreissä. Me myös lähdimme matkaan katsastamaan Etelän seurajoukkueita. Olisi ollut kiva testata tämän hetkistä B-tyttöjen tasoa SM-sarjaa ajatellen. Se, mitä vastaan saimme oli A-junnu joukkue, aluejoukkue, venäläinen ryhmä, mutta löytyi sentään yksi oman sarjamme ryhmäkin, Tsemppi .