KULTAISET NELOSET

23.3.2010

Aluemestarit D-Neloset vas.ylä Sandra Hautala, Jemina Laitila, Veera Saukkonen, Lotta Harju, Henriikka Ilkka, Markku Hautala ja edessä vas. Julia Niemi  ja Minttu Peltomäki
Aluemestarit D-Neloset vas.ylä Sandra Hautala, Jemina Laitila, Veera Saukkonen, Lotta Harju, Henriikka Ilkka, Markku Hautala ja edessä vas. Julia Niemi ja Minttu Peltomäki

Alueen D-tyttösarja pantiin pakettiin Kauhavalla. D-Nelosten osalta paketista tuli huikean hieno. Yhden kauden yhdessä pelanneet tytöt ovat kasvaneet yhteen niin joukkueena kentällä kuin kentän ulkopuolellakin. Hienot esitykset ovat seuranneet toisiaan ja mikä tärkeintä, kehittyminen on ollut jatkuvasti nousussa. Se tietää hyvää seuraaville kausille.
Kauhavan finaaleissa alkujännityksen jälkeen, Neloset pelasivat varmasti ja vakuuttavasti, hoitaen hommat kotiin. Finaalissa PetPet taisteli, mutta Nelosten peli oli vapautunutta ja rentoa, eikä voittajasta ollut epäselvää.
Kausi on ollut Nelosilla erinomainen. Päätavoite oli tietenkin tämä Aluemestaruus. Ykkössija tuli myös Baltic Cup:ssa Helsingissä. Neloset ovat mukana myös C-Tiikerisarjassa ja on ainoa D-joukkue mukana finaaleissa pelaamassa sijoista 1-9.

Kaksi turneeta on vielä C:n finaalien lisäksi edessä, Poweri ja Hippo, ja niihin mennään hymyssä suin ja tavoitteen tietävät varmasti kaikki!

Tytöt onnittelevat myös ikäisiään Jymyn poikia. D-poikien Aluekultaa tuli myös poikien puolelta. Hienoa!

Juhani Niemi