Huipputilaisuus POIKAJOUKKUEIDEN valmentajille

27.9.2010

Tiistaina 12.10. pidetään Nurmossa Liiton valtakunnallisen ns 'Poika-projektin' käytännön startti.

Paikalle saapuu Kuortaneen poikien ja miesten valmennuskeskuksen valmentaja Pertti 'Pläki' Honkanen

(Lisätietoa Kuortaneen valmennuskeskuksesta http://www.lentopalloliitto.fi/  - Huippu-urheilu - Valmennuskeskukset - Kuortane)

Illan ohjelma koostuu ns. 'lähes täydellisen harjoitteen/harjoituksen' vetämisestä sekä kysely&keskustelu&infotilaisuudesta harjoituksen jälkeen.

Harjoituksen aikana käydään läpi hyvän harjoittelun esimerkkejä ja tunnusmerkkejä ja valmentajilla on mahdollisuus seurata 'lattiatasolta' toimintaa sekä esittää mieltä askarruttavia kysymyksiä valmentamisesta. Demo-ryhmänä toimivat C-97 pojat.

Aikataulu 12.10.2010 Nurmon Liikuntahallilla

Klo 17-19 Harjoitus. Harjoituksen seuraaminen 'lattiatasolta' ja kysymysten kirjaaminen

Klo 19 -  Kysymyksiä & keskustelua & infoa valmentamisesta ja mm Kuortaneen valmennuskeskuksen toiminnasta

Tilaisuus on maksuton ja suunnattu poikajoukkueiden valmentajille. Lisätietoja Pasilta (pasi.luostarinen@atria.fi / 040-5354973). Ilmoittautuminen mahdollisimman nopeasti, viimeistään pe 8.10.