Jymyn lentopalloilijat varustaa Sportia

29.9.2010

Sportia
Marco Numminen toivottaa jymyläiset lentopalloilijat tervetulleeksi taloon

Nurmon Jymyn lentopallojaosto on tehnyt kahden kauden mittaisen sopimuksen Sportian kanssa. Sopimus takaa jymyläisille mm. hienoja etuja...

Nurmon Jymyn lentopallojoukkueet varustaa ainakin kahdella seuraavalla kaudella Sportia. Sportian kautta seuramme joukkueet voivat hankkia Niken peliasut ja käytännössä kaikki muutkin harrastusvälineet, mitä Sportialla on tarjota.

Yhteistyö Sportian kanssa tuo seuramme joukkueille sekä pelaajien perheille myös merkittäviä taloudellisia etuja. Yhteistyön myötä pelaajamme, sekä samassa taloudessa asuvat omaiset saavat peräti 30% alennuksen Sportian tuotteiden ohjehinnoista. Alennus koskee kaikkia muita talon tuotteita, paitsi polkupyöriä ja sykemittareita. Tämän lisäksi jokaisesta ostoksesta 4% hyvitetään joukkueen omaan kassaan. Edut voi saada esittämällä Sportia-kortin, jotka toimitetaan joukkueiden pelaajille lähiaikoina.

Sportian Marco Nummisen mukaan yhteistyösopimukseen on jo valmistauduttu. Ensimmäiset pelipukutilaukset ovat jo saapuneet ja myymälän valikoimassa on huomioitu lentopallon harrastajat. Sportiasta löytyy mm. edullisia polvisuojia lapsista aikuisiin ja pelikenkien valikoima on laaja.

Sportia on auki arkisin klo 9.30-18 ja lauantaisin klo 9.30-14.
Sportia sijaitsee osoitteessa Sammonkatu 2.