Nurmon Jymy on Suomen suurin juniorilentopalloseura

4.6.2013

Nurmon Jymy on osallistunut aina suurella joukkuemäärällä Power Cupiin. Tänäkin vuonna matkaan lähdetään kolmella linja-autolla yhdessä 27 joukkueen voimin. Tämän lisäksi karavaanissa kulkee useita henkilö- ja matkailuautoja.

Toimin E-02 tyttöjen taustavaikuttajana. Tyttöjen nuoresta iästä huolimatta olemme jo kokeneita Powerin kävijöitä. Power uramme aloitimme kotikentillä Seinäjoella 2010 ja seuraavina vuosina tutuiksi ovat tulleet Lahden ja Turun turnaukset. Mikkelissä olemme matkassa kolmella 5-hengen joukkueella, jolloin kaikki saavat runsaasti peliaikaa.

Power on ehdoton kauden pääätavoite. Kauden mittaan käymme liiton sarjojen ulkopuolella hakemassa tuntumaa muutamasta turnauksesta. Powerissa on mukana koko Suomi, joten siellä pääsemme mittaamaan todellisen tasomme valtakunnallisesti, ja toisinaan kansainvälisestikin.

Power Cup ei ole pelkkä lentopalloturnaus. Se on pitkä retki, jonne tullaan viihtymään, nauttimaan ja hakemaan uusia kokemuksia.

Terveisin
Pasi Hakomäki