Tilastointikoulutus alkaa su 30.11. Nurmohallilla

24.11.2014

Koulutuspolku tilastoinnin osalta alkaa.

Aloitetaan naisten tuplaviikonloppuna eli su 30.11. klo 12.00 Nurmohallilla.

Mukaan kaikista SM-sarjajoukkueista vähintään 1/joukkue. Mielellään valmentaja
ja henkilö, joka voisi tulevaisuudessa olla joukkueen tilastoija.
Nuorten SM-sarjajoukkueita on Nurmosta 11, joista kaikista tulisi olla paikalla vähintään yksi henkilö.
Naisten I- ja 2-sarjasta sekä miesten 2-sarjasta tulisi myös olla koulutettavat paikalla.
Myös kaikki muut valmentajat ja huoltajat ovat tervetulleita aloittamaan tämän koulutuksen.

Kyselkää rohkeasti oman joukkueenne taustoista uusia mahdollisia koulutukseen lähteviä.
Myös ihan uudet joukkueiden ja taustojen ulkopuolelta tulevat henkilöt ovat tervetulleita mukaan koulutukseen ja toimintaamme mukaan.

Alla on Tuomaksen alustava ohjelma eli alustuksen jälkeen tilastoidaan ottelua NJ - NiceTeam.
Ottelun jälkeen vielä purku Nurmohallin yläkerrassa ja jatkon sopiminen.

Tarkoituksena aloittaa määrätietoinen eteenpäinmeno ja koulutus saralla, joka meillä tällä hetkellä ihan alkutekijöissä.

Jaosto hoitaa kustannukset.

Ilmoittautumiset Katalle sähköpostilla tai tekstiviestillä ke 26.11. mennessä

Katariina
040-5450280 / katariina.toivola(at)netikka.fi

Koulutuksen aikataulu (alustava)

klo 12:00           Koulutuksen sisältö ja tavoitteet, osallistujien esittely

klo 12:15           Tilastointi osana valmennusprosessia
(lajiharjoittelu, ottelut, pelikirja-/ja pelitapa, videon käyttö)

klo 13:30           Tilastoinnin perusteet ja niissä käytettävät välineet (lomakkeet, excel, datavolley)

klo 15:00           Otteluun valmistautuminen (laitteet ja taulukot kuntoon sekä toiminta) ja tauko

klo 16:00           Ottelutilastointiharjoitus NJ – Nice

Ott.jälk.             Palaute ja jatkosuunnitelmat kunkin kehittämiseksi (seuraava koulutus?)