#OneDayMore4Volleyball

12.2.2016

Karkauspäivä on otettu erityiseksi lentopallon teemapäiväksi, jonka aikana tavoitteena on pelata ennätysmäärä lentopallo-otteluita ympäri Eurooppaa.

Karkauspäivänä 29.2. CEV ja jäsenmaiden liitot kampanjoivat lentopallon puolesta. CEV on luonut tapahtuman OneDayMore4Volleyball. Tapahtuman ideana on pelata mahdollisimman monta yhden erän peliä. Erän pituus 29 pistettä.

Jymy osallistuu tapahtumaan seurana. Liikuntahalli on varattunan meille klo 16:00-20:30. Tavoitteena pelata 24 ottelua illan aikana. Pelataan 6 vs 6 näytösotteluja.

Nyt meillä on mahdollisuus yhden illan aikana esitellä seuramme joukkueet. Toivottavasti saadaan kattava edustus C-ikäluokasta ylöspäin.

Osallistuminen on maksutonta. Kaikille pyritään järjestämään ainakin 2 peliä. Ilmoittautuminen 20.2. mennessä.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset susanna.koskinen(ät)netikka.fi

Linkki lentopalloliiton sivuille #OneDayMore4Volleyball