Slobo aloittaa valmennuspäällikkönä

22.3.2016

Nurmon Jymyn lentopallo saa valmennuspäällikön. Akatemiavalmentaja Slobodan Krljic on valittu tehtävään, ja hän sanoo olevansa iloinen kasvavista vastuistaan Jymyssä.

- Minä todellakin pidän tästä seurasta, ja ihmisistä, jotka ovat toiminnassa mukana. Minulle Jymy on tällä hetkellä se tärkein seura, ja autan sitä kohti parempaa menestystä kaikilla mahdollisilla keinoilla, Slobo sanoo.

Valmennuspäällikkönä Slobo tulee tueksi juniorijoukkueiden valmentajille. Hän järjestää koulutusta eri osa-alueista, ja on mukana kehittämässä joukkueita entistäkin paremmiksi.

- Haluan olla junioreiden apuna alusta alkaen. Se näkyy myöhemmin myös työssäni akatemiassa, Slobo toteaa.

Slobo huomauttaa olevansa valmentajana vasta nuori, mutta uskoo silti voivansa auttaa apua ja tukea tarvitsevia.

- Toivottavasti valmentajat tulevat kysymään apua. Ei saa olla liian arka, hän kannustaa.

Slobo sanoo haluavansa tuoda juniorijoukkueiden harjoitteluun mukaan aiempaa enemmän ammattimaisuutta. Samalla hän uskoo, että nuoret pelaajat nousevat osaamisessaan korkeimmalle mahdolliselle tasolle.

Slobo jatkaa myös Jymy-Kuutosten miesten 1-sarjajoukkueen valmentajana. Nuori joukkue yllätti viime kaudella menestyksellään.

- Tavoite pysyy samana myös ensi kaudella. Ensi sijassa tärkeintä on nuoren joukkueen kehittyminen. Viime kaudella tavoittelimme sarjassa säilymistä, ja yllätimme kaikki menestyksellämme. Toivotaan samaa ensi kaudelle, Slobo toteaa.

MARJA TYYNISMAA