A-tytöt tasonsa mittauksessa

15.10.2016

Niin se vaan saatiin A-tyttöjenkin metsästyskausi käyntiin. Joukkue ahtautui hirvet karkoittavaan punaiseen pikkubussiin ja matka Vilppulan tähtiin alkoi. Väristämme huolimatta kulman takana odotti syksyinen yllätys - PEURA. Sen verran kauan on tässä nurmolaisena jo kaupunkilaisia oltu, että kyseinen luontokappale herätti huomiomme. Pohjoisin matkaajamme, lähes porofarmari itsekin, oli vahvasti sitä mieltä, että peura on kyllä väriltään ruskea, mutta osaammehan me lukea! Niin tai näin, onneksi ei ajettu päälle.

Varsinainen turnaus aloitettiin ottelulla Laihiaa vastaan. Erien alut olivat vahvaa näytöstämme. Tämän jälkeen nuukuudestaan tunnetut ystävämme eivät säästelleet, vaan puolustivat pirteästi ja syöttivät rohkeasti, joten ottelu sai kauden avauspeliksi arvoisensa tason. Erien lopulla kanttimme kuitenkin kesti komeasti ja ottelu päättyi eduksemme 2-0. Hitusen voimattoman avausottelun jälkeen rasvasimme huulemme ja päivän pari seuraavaa peliä sujuivatkin vahvasti. Pääsimmepä jopa yrittämään suht harvinaista lumierää, mutta harmiksemme vastustaja kipusi lopulta kolmeen eräpisteeseen.

Seuraavaksi sitten A-pooliin ja Rovaniemelle (?). Toivottavasti ei ole poroja matkalla...

Avausturnauksen tulokset löytyvät tästä.

Ottelutapahtumista kuvia kuvagalleriassamme.