B-poikien SM-finaalit Nurmossa 6.-7.5.2017. Kaikki paikalle!

19.4.2017

Tervetuloa kaikki Jymyn joukkueet, pelaajat, taustavoimat ja katsojat seuraamaan B-poikien SM-finaaleja Nurmon Liikkarille ja Yläasteelle 6.-7.5.. Laittakaa viikonloppu jo joukkueidenne kalentereihin ja ottakaa koko joukkue kerralla mukaan seuraamaan kovatasoista juniorilentopalloa. Lentopalloa oppii myös katsomalla, sen merkitystä ei kannata aliarvioida. Nyt ei junnuja tarvitse viedä muille paikkakunnille asti tämän vuoden finaaleita nähdäkseen, vaan riittää kun saavutaan sankoin joukoin kotihalleille.

Huhtikuun alussa pelasimme A-poikien finaaliturnausen Mänttä-Vilppulassa jossa eri ikäkausien juniorijoukkueita on vain murto-osa Jymyn juniorimääristä. Siellä otteluita oli katsomassa kaikissa kotijoukkueen peleissä yli 300 katsojaa, muissa otteluissa yleisömäärä vaihteli 80 – 200 välillä, pronssiottelun yleisömäärä oli 450 ja loppuottelussa paikalla oli yli 600 katsojaa!!! Lisäksi streamin kautta viikonlopun aikana pelejä katsoi 5795 katsojaa (Tiedot Vilppulan Tähden turnauksen loppuraportista). Laitetaanko tästä paremmaksi Nurmossa???

Tässä tulevassa B-poikien finaaliturnauksessa kotijoukkue ei ole ehdoton ennakkosuosikki, mutta on ainoana vuotta nuorempana joukkueena haastamassa vanhemmat joukkueet. Kaikki kannustusapu otetaan ilolla vastaan, joukkue kiittää…!!

Lentopallokulttuuri syntyy vain tekemällä.

Tervetuloa!

;p & pojat -01