Otteluennakko Jymy-KaVe 23.2. klo 18:00 Keski-Nurmon koulu

21.2.2019

Lauantai-illan huumaa Keski-Nurmon koululla ensi lauantaina klo 18, kun Jymyn vieraaksi saapuu Karhulan Veikot

Vasta muutama kuukausi sitten aloiteltiin 1-sarjan runkosarjaa, ja nyt yhtäkkiä onkin runkosarjan viimeisen kotipelin paikka. Jymyn osalta jatkopelit ovatkin vielä täysin auki, sillä neljä ottelua ennen runkosarjan loppua viimeinen play offs-paikka on jakamatta. Viimeistä playoffs-paikkaa tavoittelevat niin NaPa, Jymy kuin Valepakin (Kuortane ei osallistu jatkopeleihin, pelaa ainoastaan runkosarjan). Panosta siis lauantaiehtooseen riittää – kummallekin joukkueelle. Myös KaVe on reissussa pisteidenhakumielessä, sillä se ohittaisi mielellään sarjataulukossa kevään aikana kompastelleen Maaningan Mahdin, sijoittuisi runkosarjan kuutoseksi ja välttäisi näin ensimmäisellä play offs-kierroksella Rantaperkiön Iskun tai Karelian Hurmoksen kohtaamisen.

Odotettavissa siis onkin, että KaVe saapuu Nurmoon ’vahvasti otteluun varustautuneena’ tarkoittaen pelaajien käyttöä farmiseura Vantaan Duckseista. Duckseilla on viikonloppuna omat pelit perjantaina ja sunnuntaina, mutta joukkueen ollessa juuttunut takuuvarmasti Liigan jumboksi karsijan paikalle saattaa apuja 1-sarjan Pohjanmaan kierrokselle olla tulossa. Lauantaina palloa Keski-Nurmossa saattaakin lyödä melkein yksi kuusikollinen ankkafarmilaisia, kun pelaajalistalta voi löytyä viime viikkoina liigaa pelanneista pelaajista niin Hyvärinen, Kattelus, Väänänen, Kaunisto kuin Lehtonenkin. Jos näin on, niin toivotamme KaVen ’liigamiehet’ tutustumaan jo ennen karsintoja 1-sarjan tunnelmaan Keski-Nurmon ’stadionilla’, missä iskuringin show-lyönnin hakkaaminen kattoon on enemmän sääntö kuin poikkeus ?.

Jymyllä on ennen lauantain peliä kohtaaminen Kuortaneen kanssa keskiviikkoiltana. Tiistai-illan harjoituksissa väkimäärä oli vielä normaalia vähälukuisempi , mutta joukkueen sairastelukierteen odotetaan jo pikkuhiljaa katkeavan. Saa nähdä, lähdetäänkö lauantain otteluun play offs-viivan ylä- vai alapuolelta.

Tervetuloa kaikki Jymyläisen lentopallon ystävät lauantaina seuraamaan kauden viimeistä kotiottelua runkosarjan osalta Keski-Nurmon koululle klo 18. Säädetään lauantaisauna ajastimelle odottamaan iltaa ja rikotaan kauden yleisöennätys.