NaPalla kovat keinot käytössä Nurmon vierailulla lauantaina 26.10. – Purevatko omat koirat… ei kun Ketut

25.10.2019

Huomenna lauantaina pelataan 1-sarjassa Nurmohallilla tärkeä ottelu. Jymy haluaa jatkaa kautta kolmen viikon tauon jälkeen voitolla saadakseen hyvän alun ’syysrupeamaan’ samalla kun NaPa haluaa avata voittotilinsä neljän tappion jälkeen. NaPa lähtee pisteidenmetsästykseen tosissaan, sillä nyt päivä ennen peliä Pohjoisesta kuuluu kummia…

Kauden alun NaPan valmentajana, Muumin oikeana kätenä, on toiminut meille kaikille tuttu Nurmon Legenda Karri Raveala. Napa on nyt kaivanut lauantain otteluun Karrin naftaliinista: seurasiirto Jymystä Napaan on tehty eilen, pelivarusteet sovitettu päälle ja sen lisäksi Karri on kaivanut kaapista aavistuksen ’pesussa kutistuneen’ Teräsmiespaitansa. Nyt on tosi kysymyksessä. Huhujen mukaan Napa on lähettänyt Karrin etukäteen Nurmoon jo perjantai-illaksi hämmentämään Jymyn joukkueen harmoonista tasapainoa.

Tule huomenna Nurmohallille seuraamaan myös henkien taistoa ja toivottamaan Karri tervetulleeksi ’kotiin’. Jymyn paidassa 3 Power Cup kultaa, 2 nuorten SM-kultaa, 1 nuorten SM-hopea ja 1 nuorten SM-pronssi pitää takuulla  Karrin sydämen sykkimässä ’oikealle puolen verkkoa’. Pelimies voi lähteä Nurmosta, mutta Nurmo ei lähde pelimiehestä.

Jymy-NaPa lauantaina 26.10. klo 16 Nurmohallilla.

Tervetuloa!!