Fysio2000 yhteistyökumppaniksi ja tarjous vuodelle 2021

4.11.2020

On aika solmia sopimukset vuodelle 2021!

liiku - voi hyvin - pysy terveenä

Tarjoamme seuranne jäsenille vapaan kuntosalin käytön huippuedulliseen hintaan 180 €/vuosi/hlö (ovh. 348€)

Samalla ovikoodilla pääsee käyttämään kaikkia kolmea FYSIO 2000:n kuntosalia (Seinäjoki Sorsanpesä, Seinäjoki Keskusta, Ilmajoki) joka päivä klo 05-01!
HUOM! Mikäli käyttöönsä haluaa Seinäjoen Pulssin toimipisteen, tulee sinne lunastaa kertaluontoisesti erillinen kulkutägi 10€/kpl.

Kuntosalikortti on voimassa 1.1.-31.12.2021

Lyhyempi kuntosalikortti harjoituskaudelle
Vaihtoehtoisesti tarjoamme seuranne jäsenille kuntosalikortin
19,50€/kk minimi voimassaoloaika 2kk.
Perheenjäsenille hinta 29€/kk minimi voimassaoloaika 2kk.
Näiden salikorttien laskutus tapahtuu eLaskuna suoraan verkkopankkin kautta, ja kortin voimassaoloaika tilaajan toiveen mukaan.

Vuosikortti etu myös perheenjäsenille
Seuranne jäsenten perheenjäsenet saavat kuntosalin vuosikortin tarjoushintaan 234 €/vuosi (eLaskulla voi maksaa vuosikorttia 19,50€/kk)

Tilausohjeet
Kuntosalikortit tulee tilata ryhmätilauksella sähköpostitse.
Ovikoodi luovutetaan tilaajalle vasta, kun kuntosalikortti on maksettu!
Kuntosalikortit jotka on ostettu 18.12.2020 mennessä, saavat ovikoodin käyttöönsä 1.1.2021 lähtien.

Lähetä lista tilaajista meille osoitteeseen: fysioterapia@fysio2000.fi

Tarvitsemme tilaajista seuraavat tilaustiedot:
jäsenen nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostisoite ja syntymäaika.
Listaan voi lisätä myös perheenjäsenten tiedot, jotka ottavat tarjoushintaisen kuntosalikortin (234 €). Sekä niistä henkilöistä jotka haluavat mahdollisesti vain muutaman kuukauden salikortin.

SEURASOPIMUSHINTAISET URHEILUTEIPPI -TUOTTEET
Oletteko kiinnostuneita laajemmasta yhteistyötä? Saada urheiluteippi.fi tuotteita seuranne käyttöön edullisempaan hintaan?

Teemme yhteistyötä eri urheiluseurojen sekä -joukkueden kanssa koko Suomen alueella. Lisäksi asiakkainamme ovat liikunta- ja urheilujärjestöt, -keskukset sekä eri oppilaitokset.

Lisätietoja:
Heidi Salo