OSALLISTU! Toteutetaan kausikorttihaaste – kausikortti vain 40€

23.2.2021

OSALLISTU! Toteutetaan kausikorttihaaste – kausikortti vain 40€

Toteutetaan yhdessä superhalpa kausikortti, haasta kaverisikin mukaan! Koronapandemia on koetellut myös JymyVolleyta kuluneella kaudella. Katseet on kuitenkin jo käännetty tulevaan kauteen, ja haluamme tarjota kannattajillemme yhä laadukkaampia lentopallokokemuksia.

JymyVolleyn kausikorttikampanjalla tarjoamme kannattajille mahdollisuuden lunastaa paikkansa kauden 2021-22 katsomoon hyvissä ajoin ja todella edullisesti. Myymme numeroimattomia kausikortteja Mestaruusliigan runkosarjan kotiotteluihin. Mikäli saamme 500 sitovaa korttivarausta 31.3. mennessä, myymme kausikortin 40 eurolla.

OSALLISTU KAUSIKORTTIHAASTEESEEN TÄSTÄ LINKISTÄ:

Kampanjan ehdot

Toteuttaminen: Tavoitteena on saada 500 sitovaa kausikorttivarausta. Kampanjaan voivat osallistua sekä yksityishenkilöt että yritykset. Seuralla on oikeus hyväksyä kampanja myös pienemmällä varausmäärällä.

Ilmoittautuminen: Asiakas ilmoittautuu kampanjaan seuran kotisivuilla olevan linkin kautta, sähköpostilla tai ilmoittautumislomakkeella, joita on jaossa seuran kotiotteluissa sekä etukäteen kerrotussa ilmoittautumispisteessä.

Aika. Kampanja käynnistyy 21.2.2021 ja päättyy 31.3.2021. Seuralla on oikeus siirtää kampanjan päättymispäivä myöhemmäksi.

Toteutuminen. Seura ilmoittaa kampanjan toteutumisesta nettisivuilla ja sosiaalisen median välityksellä sekä sähköpostitse ilmoittautumisen yhteydessä annettuun osoitteeseen. Kampanjan etenemistä voi seurata seuran nettisivuilla.

Sitoutuminen. Kampanjan toteutuessa asiakas sitoutuu ostamaan kampanjahintaisen numeroimattoman kausikortin hintaan 40 euroa. Mikäli kampanja ei toteudu, ei summaa veloiteta.

Maksaminen. Mikäli kampanja toteutuu, seura lähettää maksuohjeet asiakkaalle ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Ohjeet julkaistaan seuran nettisivuilla ja sosiaalisessa mediassa. Kausikortin voi maksaa verkkopankissa, pankissa tai seuran ilmoittamassa lunastuspisteessä.

Toimitus. Kausikortit luovutetaan maksutositetta vastaan verkkosivuilla kerrottujen ohjeiden mukaan.

Voimassaoloaika. Kausikortti on voimassa seuran lentopallon runkosarjan kotiotteluissa 2021-2022.