Yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut

Näyttämällä TeamSportian seurakorttia saat ovh-hinnoista seuraavat alennukset:
Lajituotteet – 30%
Muut kengät, tekstiilit ja välineet – 25 %
Polkupyörät, sykemittarit ja lisäravinteet – 15%

Lisäksi jokaisella joukkueella on oma numero, joka kerryttää joukkueen "tiliä".
Jos kortti puuttuu, ota yhteyttä Katariina Toivolaan. (katariina.toivola (at) netikka.fi)

Järjestätkö turnauksen ja joudut miettimään majoituksia sekä ruokailuja. Ota yhteyttä Fooninkiin. Saat edullisen tarjouksen. Muista mainita, että asioit Jymy lentopallon asioissa.

Palkintoja edulliseen hintaan.

Jymykorttia esittämällä ostoksia tehdessä saat hyvän alennuksen ja lisäetuna yllätyslahjan.

Nyt katsastamaan E-P:n katsastusasemalle -> Saat bonusta omalle joukkueelle

Näytä seurakorttia/kausikorttia ja kerro mille joukkueelle haluat bonuksen palautuvan.
Kaikki sukulaiset, ystävät ja muut kannustajat voivat kerätä joukkueellesi bonusta.
Kauden jälkeen yritys palauttaa 10% kaikista maksetuista katsastuksista joukkueen tilille.

Kotipizza Hyllykallio antaa 10%:n alennuksen oston loppusummasta JymyLentiksen seurakortilla.

Kotipizza Hyllykallio

Kaarretie 2