Tervetuloa Nurmon Jymyn lentopallojaoston sivuille

JYMYN C-POIKIEN ’NUORISOJOUKKUE’ SM-VÄLIERIIN
Nurmohallilla pelattiin C-tyttöjen SM-sarjaa
Nurmon Jymyssä juniorivuosina pelannut Jani Sippola on valittu Mauro Berruton maajoukkuerinkiin.
C-tyttöjen SM-sarjan lohko 2 viimeinen osaturnaus ennen välieriä pelataan sunnuntaina 14.3. Pelit alkavat klo 10.45. Tervetuloa seuraamaan pelejä!
Nurmon Jymyn naisjoukkue lopetti kautensa voittoon Vaasan Vasamasta. Voitto nurmolaisille lukemin 3-0 (25-17, 25-13, 25-10).
Power Cup-turnaukseen suunnitteilla Nuorten Toimintaryhmä. Ryhmä, jossa n. 15 henkilön "tiimi" puuhaisi monenmoista mukavaa...
Power Cup 2010 (19.2.2010)
Pakkanen paukkuu vielä mutta Power-ilmot käyvät kuumimmillaan seuroissa. Jymyläisten ilmottautumiset kerätään keskitetysti seuran toimesta huhtikuun aikana.
Jymyn -02 tyttöjoukkue on aloittanut lentopallouransa pehmopallon kanssa.
Savonlinnassa pelattiin la 13.2 A.-poikien SM-sarjan D-lohkon turnaus. Kaksi voittoa turnauksessa tiesi sitä, että pojat pelaavat SM-mitaleista huhtikuun lopulla.
Puijo Wolley järjesti C-poikien ykköslohkon SM-turnauksen Kuopiossa. Nurmon C-pojilla oli reissusta tuliaisina kaksi tärkeää voittoa.
RSS ATOM