Tervetuloa Nurmon Jymyn lentopallojaoston sivuille

Ajankohtaista

Jymyn B-tytöt ylsivät loistavaan menestykseen 5.12. Kurikassa pelatussa AM-finaalissa. 1-joukkue pokkasi kultaa ja 2-joukkuekin oli hienosti neljäs.
Tiistaina otettiin mittaa toisistaan koululiikuntaliiton yläkoulujen lentispeleissä Nurmohallilla.
Nurmo otti arvokkaat pisteet Laihian Lujan naisporukalta lauantaina Nurmohallissa.
NJ-96 pelasi sunnuntaina Nurmohallilla pääsystä AM-lopputurnaukseen.
Keskiviikkona 28.10 pelattiin Koululiikuntaliiton aluefinaali Seinäjoen Urheilutalolla.
Viikonloppuna pelattiin Kauhajoella perinteinen Tassu-turnaus ja sieltä tuliaisina Jymyn D-Neloset nappasi pytyt itselleen.
Viikonloppuna pelattiin mukava turnaus Tampereen Pirkkalassa. Jymyn D-nelonen pelasi ja pärjäsi hienosti.
Lännen tyttöjen ja poikien 1-joukkueet olivat ykkösiä viikonloppuna Nurmossa pelatussa C-nuorten alueiden välisessä SM-turnauksessa.
Kuutoset Volley kutsuu Jymyn juniorit seuraamaan Suomen Cupin huippuottelua su 20.2 klo. 16.00 Nurmohallille. Vastaan asettuu liigajoukkue Isku-Veikot! Ilmainen sisäänpääsy edellyttää seurakorttia.
Helsingin Hietsussa pelattiin Beach Junior Touring SM-finaalit, missä Jymyn B-tyttöjä edustavat Kaisa Alanko ja Marika Niemi veivät SM-kullat itselleen.
RSS ATOM