Tervetuloa Nurmon Jymyn lentopallojaoston sivuille

Ajankohtaista

Lauantaina 14.3. klo 12.00 jännittävä B-tyttöjen SM-sarja jatkuu. Jymyn B-tytöt 2 johtaa lohkoaan ja on voittanut kaikki käymänsä tähänastiset ottelunsa.
Miesten kausi päättyi puolivälierissä kun SM-liiganousua tavoitteleva Vihti oli parempi tiukasti. Jymy taisteli komeasti vieraissa eikä meinannut nöyrtyä millään!
Miehet ratkaisevat jatkoon pääsyn Vihdissä sunnuntaina kun vastassa on jälleen kova Vilepa. Jos Jymy voittaa ottelun ja lisäerän on se välierissä!
Lauantaina 28.2.09 NURMOSSA pelatussa B-poikien SM-sarjan turnauksessa Jymyn B-pojat Paterit taistelivat itsensä A-pooliin voittamalla turnauksen.
SM-liiganousua tavoitteleva etelälohkon ykkönen Vilepa oli odotetun vahva Nurmossa. Yli 400 katsojan edessä Jymy tarjosi kaksi erää viihdyttävää taistelua.
A-poikien SM-pelit Kauhavalla saivat heti jatkoa, kun Nurmon Jymy sai Lentopalloliitolta oikeuden järjestää tällä kertaa kovimman eli A-poolin turnauksen.
Nurmossa tarjoillaan lentiksen herkkua TÄNÄÄN (su 22.2) kun Vihti saapuu puolivälieräkamppailuun! Nyt koko seura kannustamaan! Luvassa on myös kuuluisa poptähti Petri Munck kentällä joka pelaa Vihdin riveissä!
Kesän Power Cup käydään Oulussa 4.-7.6.09 ja Nurmon Jymy on jälleen kokoamassa suurta joukkoa matkaan. 2000-luvulla olemme olleet suurin seura Powerissa eikä tämä kesä varmasti poikkeusta tuosta tule tekemään.
Jymyn miehet etenivät pudotuspeleihin voitolla sunnuntaina. Sunnuntaina 22. helmikuuta saapuu tähtijoukkue Vilepa mukanaan entiset maailmantähdet Olli Aakula sekä Nisse Huttunen!
Nurmon Jymy ratkaisee sunnuntaina pudotuspelipaikan Kurikan Monnarilla klo. 17.00 alkaen. Tule paikalle ja kannusta Jymy jatkoon!
RSS ATOM