Tervetuloa Nurmon Jymyn lentopallojaoston sivuille

Ajankohtaista

Perinteinen maailmanliigaretki tehtiin tänä kesänä Tampereelle, jossa Suomi haastoi maailman lentopallovaltiaan Brasilian.
Selen ja Jymyn yhteistyönä käynnistyy kesän ensimmäinen Biitsi- kurssi Sahalammen kentällä.
Jymyn E-tytöt vm.-99 saivat arvovaltaista seuraa, kun kansainvälisen lentopalloliiton puheenjohtaja kiinalainen Wei Jizhong tuli kuvaan tyttöjen kanssa.
Nurmon Jymy oli ykkönen mitalisijoitusten suhteen viime sunnuntaina Oulussa päättyneessä Sunny Power Cupissa. Tuliaisina oli peräti kuusi mitalisijaa, joista B-tytöt ylsivät kultamitaliin supersarjassa.
Kuutoset Volley lähtee ensi kaudella pelaamaan Nurmon Jymyn paikalle 1-sarjassa. Fuusioseurassa ovat mukana Jymyn lisäksi Sele, Wisa ja Junkkarit. Mukaan on tulossa maajoukkuetason vahvistus Maailman huipulta!
Nurmon Jymyn loistavasti sujunut lentopallokausi päätetään tiistaina 26.5.09 Nurmon liikuntahallilla.
Jymyn C-tytöt pelasivat itsensä hienosti neljänneksi 25.-26.4. Tampereella Varalassa pelatussa SM-turnauksessa.
Jymyn A-pojat pelasivat viime viikonloppuna SM-lopputurnauksessa Akaan kaupungissa.
B-poikien lentopallokausi huipentui 12 joukkueen SM-lopputurnaukseen 18.-19.4.2009 Kuortaneen Urheiluopistolla.
Loistavat otteet siivittivät hopeiset mitalit kaulalle!
RSS ATOM